دانلود بازی رایگان دهکده آندروید

بازی اندروید Machinarium

بازی فکری Machinarium 2.0.17 اندروید - جدیدترین ورژن

ین بازی میتوانید بهترین ها باشد در بازی فکریی وجالب

بازی اندروید Machinarium که جوایز متعددی را از آن خود کرده است و تبدیل به یکی از برترین بازی های فکری شده است, بازی که امتیاز 4 از 4 را در USA TODAY و SlideToPlay و امتیاز 9 از 10 را از Pocket Gamer از آن خود کرده است. اگر تجربه این بازی را نداشته اید و اهل بازی های فکری هستید این بازی را دانلود و نصب نمایید! اگر از ورژن 1 بازی نیز استفاده کرده اید حتما این نسخه را امتحان نمایید زیرا تغییرات گسترده ای در آن صورت گرفته است.

داستان بازی هم از این قرار است که ربات و کارکتر اصلی بازی در ماشین زبان گیر افتاده که به دنیای زباله ها برده می شود و باید به او کمک کنید تا این ربات از سرزمین آشغالها رهایی پیدا کند و به زندگی عادی خود بازگردد. این کار نیازمند فکر است که بی شک باید به خوبی به همه چیز دقت کنید و از تمام ابزار و وسایلی که در محیط بازی وجود دارد به خوبی استفاده کنید.


QR BarCod:بازی فکری Machinarium 2.0.17 اندروید - جدیدترین ورژن دانلود مستقیم بر روی گوشی با استفاده از بارکد QR
شما می توانید با استفاده از نرم افزار بارکد خوان بدون اتصال گوشی به کامپیوتر فایل را مستقیماً بر روی گوشی خود دانلود نمایید.


اندروید نسخه 2.3 و بالاتر


www.bia2gaem.com (در صورت نیاز)

                              دانلود





۹۳/۰۴/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی